tisdag 24 juni 2008

Min ständiga jävla outfit

Denna stickiga jävla kofta kommer från Bergen i Oslo. En gammal senil kärring på ett ålderdomshem stickade den till mig. Hon är död nu. Rätt åt henne. Jag hatar henne för vad hon gjort med mig. Den klämmer, sticks och är allmänt det vidrigaste plagg man kan dra på sig. Ändå skulle hon pressa in mitt stora huvud genom det lilla hålet. Kärringjäveln höll på pressa en timme innan den satt på plats. Jag kunde fan inte andas! Hennes medbrottsling, en gubbe med stinkande liggsår på bägge benen hjälpte till att tvångshålla mig. Jag hoppas han också är stendöd. Jag kommer aldrig förlåta detta övergrepp.

Tvångströjan från helvetet har jag burit sedan barnsben och jag kommer förmodligen DÖ i den. Jag har inget val, fanskapet sitter fast på min kropp!

De flesta har ett val. Det har inte jag.

Så nu vet ni alla modefixerade as, vad jag har på mig idag, imorgon, nästa vecka och resten av mitt värdelösa liv jag som måste leva ihop med alla dessa utvecklingstörda, psyksjuka och knarkande patrask till samboende ... DYGNET RUNT!

Inga kommentarer: