tisdag 24 juni 2008

Lollo är fast i knarkträsket

Idag kom Lollo hemsläpandes en massa skummisar till "polare." Fy fan vilket drägg. Tjackisar hela jävla bunten. Vilket patrask!

De satt och tokpundade mitt på vardagsrumsgolvet. Nu smyger hon inte ens med skiten. Snortar, brajar, knaprar piller helt öppet och ohämmat. Vi vet inte vad vi ska göra! Det går inte att snacka med henne. Hon är totalt likgiltig. Jag fattar inte vad som hänt.

Ankie tror att det bottnar i saknaden efter Bernie. Hon tror att hon kan kväva sin sorg i drogerna. Jag vet inte... Jag har inga erfarenheter av knark. Minns bara att jag och en kompis försökte röka lagerblad i ett desperat försök att vara coola. Men det var 1987, jag hade fan knappt fått horn på den tiden.





Knarkfesten spårade ur totalt... Lollo började blöda näsblod av allt snortande, marsvinet fick hallisar och svamlade om rosa dansande hamstrar i bokhyllan. Resterande pack fick skrattnoja, skrek och hade sig. De betedde sig som svin verkligen.



Snubben i gröna skjortan var äckligast, tror fan han var både langare och hallick. Försökte få Lollo att gå med på både det ena och andra...

Vi måste göra något innan det barkar helt och helvete.




Inga kommentarer: