tisdag 24 juni 2008

kändisfesten... så blev det.

Jag länner mig lite fräshare nu så jag tänkte informera er hur kändisfesten artade sig...

Det var ganska stelt i början. Men vi minglade på... Det var många kända ansikten där. Jag bytte några ord med Ior, men han var så jävla fullproppad med rökheroin så fattade inte vad han mumlade om.


Fan vad alla stirrade när barbie kom. Vilka divor! Fy fan, jag skulle aldrig vilja ha en sådan där blåst bimbobrud. Men Lala smöra på där...


Jimpa stötte febrilt på Ankie i "Ankie & Pytte" Han trodde verkligen att han hade en chans. Jag fattar inte hur många nobbar den jäveln behöver gör att inse hur patetisk han är. Ta hand om din familj istället, väste jag när jag gick förbi. Men han bara flina dumt.


"My little pony" uppträdde. Det var rätt dåligt. Inte min musiksmak iallafall. Det var nåt Rnb-skit.

Sedan lättade stämningen en aning. Jag har fan aldrig sett så mycket knark flöda i hela mitt liv! Jag visste definitivt inte att dalahästen och heffaklumpen snortade cola. Det gjorde dom på den här festen iallafall... sist jag träffa dalahästen var han skitpryd. Men det är iofs några år sedan.


En översexuell löp-katt rände efter mig hela kvällen FAST det stod på inbjudningskortet att om man löpte, fick man inte komma. Hade iofs varit trevlig om det var en älghona, men jag tänder inte på katter.


Hon var skitjobbig! Åmade sig och tryckte rumpan mot mig... jag fick springa och gömma mig hela tiden, tills hon försvann hem med Tiger, ni vet tjackisen i Nalle Puh. Fan vad skönt det var när hon drog.


Sedan blev det disco.. Bilderna blev lite suddiga pga discoljuset. Hoppas ni någorlunda ser iallafall. Lollo letade efter Bernie i vanlig ordning. Hon kommer aldrig inse att snubben är borta för alltid.

Det är rätt kul att titta på när folk dansar... en del ser fan inte riktigt kloka ut. Vissa liknar nån sorts "paningsdansen som gud glömde." Själv vägrade jag dansa. Det var så jävla trångt och varmt på dangolvet, jag fick panik.


Ni kanske inte ser så bra, men på den här bilden står Jimpa och limmar på Barbie också... *suck*

Sedan hade vi efterfest och då upptäckte vi att Lollo var spårlöst försvunnen, men vi hittade henne sedan... i bingen med nåt äckel hon hittat... Han var tydligen rätt känd, men jag har aldrig sett snubben förrut.

Det var ganska kul ändå faktiskt. Men jag blev alldeles för full, jag ska aldrig mer dricka tror jag...

Inga kommentarer: