tisdag 24 juni 2008

Hemma igen

Fan vilken dag jag haft. Tror ni inte på fan att det var Åge som fick följa med ut idag. Jag blir så trött på den där muppen. Sitter bara och stirrar på mig där i vagnen. Nära ska han sitta också. det spelar ingen roll hur jävla mycket spejs det är i vagnen, han ska alltid flåsa mig i nacken eller stirra 1 cm från ansiktet. Jag måste försöka bli av med den jäveln. Jag hatar verkligen Åge.

Sedan blev jag totalt jävla mosad av ungens fot.
Det gjorde så jävla ont.
Vi var och fikade hos bekanta till människorna. Vi fick sitta med faktiskt. Det brukar vi inte få.
Men Åge dregglade på min bulle, så jag puttade ner fanskapet i gräset. Fan vad dumt det såg ut när han låg där i gräset, trodde han skulle börja lipa, men han bara garvade.

Nu är jag helt slut.

Inga kommentarer: