tisdag 24 juni 2008

Aldrig får man vara ifred!

Jag hade tur idag. Jag slapp vagnfärden! Perfekt! När människomorsan försvann med sin unge under armen, intog jag och Vovven balkongen med en fet cider. Vi delade. Fan vad nice det var. Solen gassade, och där satt jag med min bästa polare. Inte ofta vi får tillfälle att ses utan de andra. Vi snackade skit i största allmänhet. Om brudar, gamla minnen från förr och så... Vi hade verkligen skittrevligt.

Sedan kom tjejerna. Ankie och Lollo., bredde ut en filt och lade sig för att sola. Det var ju verkligen kanonväder. Den fina stämningen fick t.o.m Lollo att sluta tänka på Bernie en stund. Hon såg riktigt harmonisk ut.


Men plötsligt vände ALLT!

Jimpa och Grisen kom. Jimpa flög på cidern, tjatade om att få hälften. Han gav sig inte. Grisen stod och malde om sina jävla lögner i vanlig ordning. Svamlade om någon kändisfest hos han var på förra året. Och att han satte på Lala i nån jävla skrubb. Och att han morgonen därpå hade gruppsex med alla i teletubbies. Han är så jävla patetisk, alla vet att han inte skulle få ta Televinken i skruven ens. (ja, televinken är bög)



De förstörde stämningen totalt! Vi blev irriterade och bad dem dra åt helvete. Det blev oroligt i luften. Jimpa blev stött och ville slåss. Haha, den där slappa räkan skulle vi sänka på en sekund, men han stod där och veva den tönten. Grisen börja svamla om att han minsann kände Bamse.

Lollo blev självklart orolig igen och började leta efter Bernie.

Det hela gick blixtsnabbt, Lollo höll på falla ner. Hon skulle titta över balkongräcket, trodde Bernie låg i rabatten. Jag fick tag i hennes fot precis i sista sekunden. Jävla galning!




Hela kvällen är förstörd. Nu gråter Lollo IGEN, Jimpa och grisen ringde efter en bulle och drog till nån jävla fest. Ankie är skitsned på Jimpa för att han stack. Vovven gick och lade sig.

Nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra. Känner mig frustrerad och rastlös.

Tur att jag har bloggen...

Men vem fan bryr sig egentligen. Alla har väl sina egna problem. Vem fan bryr sig om en uppstoppad älg.

Jag känner mig bitter.

Inga kommentarer: