tisdag 24 juni 2008

Lala är en mediahora och jag har panikångest

Lala har sprungit omkring och tjatat halva dagen om att få bara med i min blogg bara för att få visa dagen outfit. Men det kan hon fetglömma den lilla mediahoran. Det här är ingen modeblogg!

Nu står hon och mimar till den där dåliga perelli-låten. Tvingar alla andra att se på. De ser måttligt roade ut.

Jag är trött och tänkte lägga mig strax...

Ingen vet vad som händer imorgon. Det känns alltid lite nervöst att lägga sig och invänta morgondagens överaskningar. En ny dag helt utan kontroll. Ständigt styrd av människornas val.

vad händer imorgon? Kommer jag vara hemma? Åka bort? Tappas bort? Ingen vet. Ibland får jag panikångestattacker på kvällarna. Då kommer vovven med en plastpåse som han beordrar mig att andas i. Djupa, långa andetag. Då släpper attacken efter en stund.

God natt bloggen...

Inga kommentarer: