lördag 28 juni 2008

Grisen är ju för fan transvestit

Igår när jag skulle ta mig en kvällsmacka råkade jag stöta på grisen i köket. Han hade en skitful rosa klänning , åmade sig framför spegeln samtidigt som han sjöng "Brown girl in the ring" med Bony M ni vet. Det lät förjävligt.



Jag stod och kollade ett tag.. för det såg så jävla dumt ut.

Han blev skitförnärmad när han upptäckte att jag stod där. Började gapa och skrika att jag skulle lämna rummet samtidigt som han kastade en gammal köttbulle på mig.



Det är väl för fan inte mitt fel att alla i det här huset är helt skruvade! Ska man behöva smyga runt och blunda i huset bara för att inte störa allas sjuka perveteter. Vill han leka negressbrud ostört, får han väl låsa in sig i nån skrubb eller nåt.

Jag svarade bara att han kunde dra åt helvete medan jag gjorde min macka. Sedan satte jag mig på balkongen och åt.

Grisjävel. Jag blir så trött på honom.

Man borde fan rymma som Vovven snackade om förrut...

Inga kommentarer: