tisdag 24 juni 2008

Åge fyller år i morgon

Åge fyller år i morgon. Eftersom han själv inte vet hur gammal han är så satte vi bara ett datum. För att vara sjyssta helt enkelt. Alla andra firar ju. Det är mest tjejerna som vill fira honom. Mig kvittar det. Det spelar ingen roll hur många tårtor vi käkar ihop, jag kommer aldrig hysa några positiva känslor för Åge iallafall. Han förpestar mitt liv.

Han kommer ändå inte fatta vad vi firar när vi väl sitter där, ger honom presenter osv... kommer bara sitta där och dreggla och stirra med sin förvirrade blick. Försöka ta allas bullar mm.

De vill samla till en present också. Jag skulle hellre vilja ge honom ett straff. Varför inte dra ut lite stoppning medan han sover, låsa ut honom på balkongen en vecka... eller något i den stilen.

Det kanske är taskigt. Han kan väl inte rå för att han är som han är. Kan inte vara lätt att vara tillverkad av ett dagisbarn.

Nä, nu måste jag försöka sova lite.

God natt bloggen.

Inga kommentarer: