onsdag 10 september 2008

Vi ska flytta

Vi flyttar i November, nu är det tydligen spikat och klart. Fattar ni vad det innebär! En möjlig omplacering eller ren slakt. Alla idioter vet att människor som flyttar rensar saker. Speciellt leksaker och annat gammalt skit. Även gossedjur. Föräldrar är ondskefulla varelser, jag vet en morsa i Norge som skickade iväg 3 sopsäckar gosedjur till Etiopien. Fatta vilken mardröm! 3 SOPSÄCKAR! Jag fick ett brev av Otto, en gammal polare från förr, Otto var en lemmel tillverkad i manchester. Han berättade om de mest vidriga upplevelser, och fy fan vad han såg ut på fotot. Utmärglad och sliten som en gammal tjackis. Sorgen och fasan i hans blick gick inte att undgå. Jag tror inte han lever längre. Visst, jag vill flytta, men INTE utanför Europas gränser. Helst inte ens Sverige. Jo Norge går också bra. Bara jag inte hamnar på det där ålderdomshemmet igen. Stället som stinker av desinfektionsmedel, liggsår och dödsångest. Helvetet på jorden.

Fan jag har svårt att andas... panikångest. Måste sluta.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... fan va roligt... eller asså, jobbigt.. aldrig kul att behöva flytta mot sin vilja!