fredag 12 september 2008

Mohammed har visat sitt rätta jag

Jag VISSTE det! Det ante att det var nåt mysko med Mohammed. Idag har jag sett slemmot smöra med alla kvinnor i huset. Givetvis bakom Lollos rygg. Han tar alla tillfällen han kan komma åt sin förbjudna frukt. Tjejerna är så jävla naivt vilseledda så det är äckligt att bevittna. Lollo fattar ingenting, hon är så blåögd så man kräks. Allvarligt, jag hoppas Pecka kommer tillbaka snart. Det är t.o.m så jag tycker Pecka är vettigare, och då har det gått långt. Samtidigt som Mohammed flörtar hej vilt med alla kvinnor i huset så håller han Lollo i ett järngrepp. Klagar på hennes klädstil, bestämmer vad hon ska ha på sig, vad hon ska tycka mm.

Tessie verkar iallafall inte gå i fällan. När jag och Vovven snackade med henne sist sa hon att hon tyckte Mohammed var lite äcklig. Ankie däremot ligger jävligt risigt till. Med en notoriskt otrogen alkis till man (Jimpa) så finner hon den gentleman hon behöver i Mohammed . Han överöser henne med smöriga fraser, ger henne komplimanger osv. Hon går omkring och ler och ser allmänt fånig ut. Jimpa ser givetvis detta och är svartsjuk så han kokar. Han knyter knytnävarna vita i fickorna. Fan, vi måste sätta stopp på detta inan det smäller. Det här kan gå riktigt illa.

Jag ska försöka ta lite bilder i smyg ikväll så ni får se elendet... kameran är på laddning. Den är skitjobbig, trots att den är fulladdad på dör batteriet efter ryp 3 foton bara. Fan, jag kan ju inte direkt dra till centa och tjacka nytt bara sådär. Det är så sjukt jobbigt att vara så beroende av människor. Hoppas dom fixar nytt snart.

Inga kommentarer: