söndag 21 september 2008

Helg och feta ungar

Hej Bloggen

Jag vet, jag har inte skrivit på hela helgen. Jag har haft svårt att komma över datorn. Lollo hade permis i helgen igen. Mohammed och Ankie lotsas som det regnar. Jävla svin. Lollo fattar ingenting. Konstigt nog har inte Grisen skvallrat för varken Jimpa eller Lollo om kyssen. Jag tror han bara väntar på rätt tillfälle. Han är så jävla falsk.

Det blev ingen svampplockning som tur var. Åge måste verkligen ta det lugnt efter svampöverdosen.

Imorgon är det måndag och ny vecka och man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Människomorsan har börjat gå på sån där öppen förskola med lillungen medan storungen är i skolan. Jag har varit med en gång och fy fan vad tråkigt det är. En massa dreglande varelser som kryper omkring och låter på ett gnälligt sätt. Det enda de kan är att hålla i små fula pipsaker och putta på små bollar. Vilket jävla liv de lever. Inte undra på att de gnäller så ofta.

Sist var en det en jättestor, riktigt fet unge som kom nära lillungen och skulle börja dra han i håret. Jävla unge. Även om lillungen kan vara jobbig mot mig så är han trots allt en i familjen likssom. Jag gillar inte när andra ungar gör honom illa. Ungens morsa var fet som fan även hon. Jag kollade länge på dom och förundrades över deras fetma. Vad äter såna människor egentligen? Ok morsan, det bryr jag mig inte om. Men ungen. Övergöda småbarn på det där viset. Taskigt tycker jag. Hål i öronen hade ungen också... Det tycker jag också är fel. Det räcker väl med att ungen var fet, ska de karva i öronen också. Fy fan. Inte undra på att den ungen är elak.

Jaja, vi får väl se vad som händer imorgon. Nu tänkte jag lägga mig här snart.
God natt bloggen, ses imorrn.

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

Är det du eller någon kusin till dig som är med i bolibompa? :-D Saknar dina inlägg.. komigennurrå..