torsdag 18 september 2008

Jag mår illa

Mohammed stack iväg här ikväll. Han mumlade nervöst om något i stil med "Hämta släkten" "beväpna sig" Jag orkar inte bry mig om Pekkas och Mohammeds inbördeskrig idag, jag mår så jävla illa. Jag tror det är ostbågen jag hittade på golvet igår. Annars är det lugnt här. Skönt attt Mohammed stack. Pekka har fortfarande inte synts till. Jag har verkligen letat, han är helt borta. Grisen smyger omkring här och gnider händerna som en annan belåten jävla intrigmakare. Nu är han glad minsann. När andra bråkar, är grisen nöjd. Jag borde fan låsa ut fanskapet på balkongen igen. Vovven umgås fortfarande med sin farsa. Jag är glad för Vovvens skull.

Fan vad jag mår illa. Jävla ostbåge. Hur kan något som luktar anus vara så gott? Kan någon svara på det? Jag måste nog gå och spy. Sedan har jag lovat bort datorn till Jimpa, pervot ska väl porrsurfa nu igen. Han och Ankie ligger tydligen inte i samma säng på nätterna längre.

God natt bloggen, ses imorrn.

Inga kommentarer: