måndag 17 maj 2010

Vi mår rätt ok

Nu har jag snackat med nästan alla. Vovven är ok, Åge lever... åtminstone fysiskt. Lollo är inte i så bra mentalt skick, sitter mest och sjunger den där "Hejsan, hoppsan, fallerallera, när julen kommer ska varenda unge vara gla." Tessie är i upplösningstillstånd eftersom hon inte kan hitta Sebbe. Vi letar som fan, men kan inte hitta ungen. Jag vet att jag hörde honom i säcken bredvid, det var ett jävla liv på kvällarna. Han måste finnas här i lägenheten någonstans.

Jimpa, Ankie och Stefan är också rätt ok. Ankie är skitglad och Jimpa fick t.om. dricka en bira för Ankie. I vanliga fall gnäller hon bara när han super. Jag antar att det är legalt att fira den ljuvliga friheten.

Den enda som inte njuter av friheten är grisen. Han hade träffat nån jävla kaninbrud nere i källaren som han kärade ner sig i, och nu kan han inte hitta henne. Han säger att de hade sex hela dagarna, men han ljuger ju så jävligt jämt, så jag vet inte vad jag ska tro.

Jag har hunnit spana runt lite i den nya lägenheten och den är mycket större och mysigare än den gamla. Storungen har blivit ännu större och lillungen springer ju omkring nu. Helt otroligt vad människoungar växer. Det verkar dessutom som det finns en till unge. En ännu mindre som inte kan gå. Den kryper mest omkring och dreglar. Inget större hot just nu. Jag är mer orolig för mellanungen. Han verkar vara rätt jobbig. Gnällig och destruktiv jävel.

Jag skiter i vilket, jag är bara så jävla glad att vi är uppe i lägenheten igen.

Men vi måste gå skallgång i lägenheten och leta efter Sebbe i natt. Jag fixar inte att se Tessie så knäckt.

Vi har inte heller sett till Pecka och Mohammed. Undrar var fan de tog vägen... Det vore bäst om de inte kommer tillbaka, de ställer bara till skit hela tiden.

Inga kommentarer: