söndag 16 maj 2010

Säsong 2 Jag är tillbaka!

Jag kan fan inte fatta det själv. Jag har inte skrivit sedan oktober 2008. Mycket vatten har flutit under broarna sedan sist. Kan ni överhuvudtaget FATTA hur det känns att ligga dubbelvikt i en satans sopsäck tillsammans med utvecklingstörda Åge och de andra satarna i över ett ÅR!

Bakom en trädörr med hänglås, i en mörk källare i en förort någonstans i Stockholm.
Och kan ni FATTA hur det känns när plötsligt denna sopsäck knyts upp och skarp dagsljus tränger in i mina känsliga ögon!??

Den enda kontakt med omvärlden har varit i form av tjuvrökande fjortisar i källargången och ljudet av Robban och Beas patetiska hångel eftersom de inte har någonstans att ta vägen med sitt fjantiga omogna trevande.

Informationen har endast handlat om hur ball gårdagen fyllefest var och att Camilla i 7B är dum i huvudet mm, mm. Kan någon intelligent människa informera mig vad som hänt därute sedan oktober 2009!? Snälla!

Detta är bara början på en ny era i min frigörande blogg. Jag är äntligen fri och har tillgång till dator som lättast mellan 12.00 - 07.00 Snart även kamera.

Välkommen till Truls värld säsong 2.
Nu jävlar kör vi så det ryker!!!

2 kommentarer: