tisdag 8 juli 2008

skitdjur

Hej bloggen

Jag vet, det var länge sedan jag skrev. De där små parasiterna till husdjur suger fullkomligen musten ur oss. Mer krävande husdjur får man leta efter. De springer runt som tjackpåverkade kravmaskiner dagarna i ända. De förstör och pinkar överallt. Vovven säger att de markerar revir, att de håller på bli könsmogna. Vi funderar på att göra oss av med dem. Steffe och Sebbe började grina när vi sa det. Men vad fan ska vi göra då! De pissar överallt. Tessie tror de kan bli bättre om vi kastrerar dem. Jag vet inte... Jag tycker bara inte om dem längre. De har inte fått några riktiga namn ännu, men vi kallar dem "skitdjuren."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbigt! Jag tror på att kastrera!

Gin/Ginny sa...

http://vaniljlatte.blogspot.com/2008/07/mina-nomineringar.html

You make my day! :)